Lång dag
God kväll, klockan närmar sig nio och jag sitter här vid köksbordet med datorn framför mig. Har just skickat iväg lite bilder som förslag till boken "Årets bilsport", alltid lika kul att bli uppringd av Annemo. Annars har jag varit i skolan hela dagen lång, först hade vi föreläsning vid åtta imorse, efter det satte vi oss i gruppen och började spåna på ämne som vi ska skriva en rapport om samt göra en fallstudie. Inte det lättaste att komma på när man vet hur hårda lärarna är. Vi får se om det duger när vi träffar vår handledare på måndag. Vid tre startade dagens andra och därmed sista föreläsning, den gick väldigt fort men blev svårare och svårare ju närmare slutet av dagen vi kom. 
 
For hem och bytte om sen efter skolan innan jag for till Andreas och tränade med honom, gick faktiskt väldigt bra, speciellt om man jämför med hur det gick i måndags, haha. Imorgon har jag inga föreläsningar vilket känns väldigt skönt, ska ta och läsa en massa vetenskapliga artiklar istället men får åtminstone sovmorgon!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress