Söndagskväll
Veckan närmar sig slutet, jag har just klivit ut ur duschen efter en eftermiddag på jobbet.
 
Resten av helgen har jag spenderat tillsammans med Andreas, han kom hit efter skolan i fredags och då åt vi Boullabaise (fisk/skaldjursgryta) med min familj. Innan vi båda somnade i soffan i väntan på Idolröstningen, haha. Det brukar oftast bara vara Andreas som somnar men jag var så himla slutkörd efter den här veckan men hårda träningspass med Lennart, snöskottning och en hel del skolarbeten, så jag somnade jag med. Men mamma väckte mig så jag hann se vem som åkte ut. 
 
Lördagen började vi med att skotta gården tillsammans, sedan såg vi lite skidor från Gällivare på tv, ingen speciell tävling utan bara en "kom igång" tävling innan världscup premiären nästa helg. Tycker det är mysigt att ha gemensamma intressen, vi brukar oftast kolla på Formel 1 racen tillsammans under hösten och sedan under vintern är det skidor som gäller. 
 
Åkte till Boden under lördagseftermiddagen och spenderade resten av helgen där.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress