Torsdagskväll
God kväll, har just kommit ut ur duschen och sitter nu bredvid Andreas vid deras köksbord och kollar runt på lite olika bloggar. 
 
Igår var jag på möte och middag med Bodens Tävlingsryttare, klubben som jag tävlar för. Det bjöds på tacos, en hel del hästprat och även lite information om vad som kommer att hända nästa år. Trevligt var det i alla fall, plus att vi fick välja oss en mössa och jag valde en rosa, hihi. 
Denna torsdag har jag spenderat på skolan, dock inte lika många timmar som tidigare i veckan men kände att det inte riktigt kommer ut något vettigt ur min hjärna längre så vi behöver få lite feedback från både studenter och vår handledare. Därför blir det nu inge mer rapportskrivande denna vecka, vilket ändå känns ganska skönt, istället ska vi läsa igenom en annan grupps rapport.
 
Efter skolan åkte jag till stallet och red Lennart en sväng i ridhuset, till en början var han ganska stel men efter att vi värmt upp i alla gångarter och jag började jobba honom i galoppen så lossnade det lite grann i alla fall. Imorrn är planen att ta oss ut i skogen om det inte är snöstorm eller något sådant, haha. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress