Trött i huvudet
Ni vet när man måste göra en uppgift men det går så hiiiimla trögt. Så var det idag på skolan, vi satt och stirra på datorskärmen i nästan sex timmar och fick inte mycket nedskrivet. Det tar sån himla tid att oavsett om vi var fyra personer så ska man hitta en massa saker och leta bland alla länkarna, ne gud vilken dag det har varit. Är helt slut i huvudet.
 
Men trots att jag hade huvudvärk och fortfarande har det lyckades jag ta mig till gymmet en sväng, blev inget hårt pass men lyckades röra på musklerna åtminstone. Nu vill jag egentligen lägga mig ned och gråta, undra om min kropp inte klarar av vissa dagar, tror nog att det är så. Ska packa en massa älgkött som vi får levererat om en stund, blir nog bra. 
 
Imorgon är det återigen dags för rapportskrivande, all day long. Ska även hinna med en sväng till Lennart men det beror på när vi känner oss klara med rapporten för dagen, idag var vi trötta redan innan tre men lyckades kriga på i en timme till. Om det vi skrev blev vettigt, det återstår att se imorgon, haha. 
 
Solveig

Hoppas på en bra onsdag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress