Veckoplanering
Vad ska man ens skriva om när det inte händer sådär jätte mycket för stunden?
 
Måndag: Dugga (litet prov), seminarium, rapportskrivning 
Tisdag: Seminarium ("stämningsansökan" i domstol), rapportskrivning
Onsdag: Rapportskrivning, middag och möte med ridklubben (Bodens Tävlingsryttare)
Torsdag: Eventuellt rapportskrivande, stallet
Fredag: Stallet, middag och bio med Andreas och Jessica
Lördag: Kanske andas ut en sekund eller två, blir nog lite skidor på tv
Söndag: Skidor på tv och eventuellt lite träning för min egna kropp
 
Dock kommer det bli jätte kallt de kommande dagarna, med start nu, så min bil lär knappast starta om jag inte har motorvärmare. Får se hur jag löser alla turer till Boden denna vecka, någon natt stannar jag nog där åtminstone.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress