Fullt schema
Ber om ursäkt för min frånvaro här, men i fredags skrev jag denna periods sista tenta vilket gör att jag kan andas ut i några veckor nu, åtminstone från tentor. Idag drar nya kurser igång och det är hur mycket som helst som ska göras, flera projektarbeten, diverse inlämningar så det är ingen viloperiod direkt. Men fördelen är att jag slipper sitta och memorera saker, nu kan jag bara skriva och dessutom göra det i grupp, vilket jag föredrar. 
 
Har spenderat hela helgen med Andreas, och någon timme på jobbet i lördags, måste försöka jobba lite då och då, blir väl egentligen för lite jobb men skolan tar rätt så mycket energi i vissa perioder och en del helger måste man få göra någonting annat. Snart ska jag ta och hänga tvätten och få lite mat i magen innan det är dags att bege sig mot skolan och veckans första föreläsning.
Anonym

Ha en bra dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress