Helgens planer
Idag var en mindre bra dag men nu mår jag prima igen, har dessutom bokat bord så jag och Andreas ska gå ut och äta tillsammans på en italiensk restaurang som öppnade i våras. Oftast blir det kinamat för våran del men nu ska vi mysa till det ordentligt bara han och jag, känns som att det kan behövas i detta höstväder. Sedan har man ju dessutom något att se fram emot också. Lovar att ge er en recension efteråt!
Annars händer det inte sådär super mycket i livet för stunden, imorrn har jag det där fruktade seminariet som jag har pratat om i en veckas tid. Försöker öva, öva hela tiden nu när ingen är hemma och hör, haha. Efter det tänkte jag att Lennart skulle få sig ett pass i ridhuset eftersom att vädret ute är som det är, och juste. Vi är även anmälda till tävling i Luleå nästa helg, ska bli jätte roligt, så lär bli en hel del stall under den kommande veckan. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress