Nöjd och belåten
Jag antar att man måste ta sig i kragen ibland och bara köra på.
 
Det var i alla fall det jag gjorde idag, framhoppningen var bra fram till det att jag hoppade oxern. Första gången kom vi ganska stort men han hoppade, men efter det kröp han nära varje gång och tillslut kände jag att detta blir inte bättre så då hoppade jag inget mer.
 
Målet med denna dag var att jag skulle få en bra känsla i kroppen eftersom att jag kände mig rätt värdelös igår, så oavsett resultat ville jag ha en bra känsla i kroppen. Tur att mamma var med på framhoppningen och peppade mig när jag verkligen inte hade någon bra känsla i kroppen.
Men inne på banan sen var han väldigt lugn, förmodligen en aningen trött i kroppen, red mot ettan och kände att han backade av lite så red av han lite stort då den dessutom inte var maxat. Tvåan var faktiskt väldigt bra, räcke kort ur sväng men fick till det väldigt bra, trean blev helt okej, till fyran (räcke med vattenmatta) red jag bra, femman var kombination längs läktarlångsidan och där tvekade han lite in så jag fick hjälpa honom och han var i bakbommen på oxern men klarade det och fick ett bra språng på b-hindret påväg ut. Resten av banan flöt på bra, lite nära på sista i grunden men han löste det, i omhoppningen red jag så snabbt jag kunde och idag räckte det till en andra plats. Men känslan jag hade när jag gick i mål var värd mer än allt annat, så jag kunde åka hem från tävlingen, nöjd och belåten med känslan att bara jag rider så kan vi.  
 
 
Linnea

Men Grattis! Kul att det kan vända så himla snabbt och man får tillbaka självförtroendet och lyckan igen!!

Svar: Tack så jätte mycket! Jag tror bara det handlar om att bita ihop och göra det bästa av situationen helt enkelt.
Carolina Mella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress