Plugg
Klockan närmar sig fyra och jag sitter med Andreas hemma hos honom och pluggar, har hunnit vara i stallet en sväng och fixat allt så ikväll kan jag åka dit utan att behöva känna stress och bara fokusera på Lennart. Passade även på att mocka hagen, gud vad han bajsar, haha. Blev tre stora kärror (6 vanliga om man tänker så), trots att det har blivit väldigt kallt ute så var jag väldigt varm när jag var klar med det och Andreas frågade om jag kunde skjutsa han till biltvätten för att hämta sin bil. Dock var det väldigt svårt att mocka för Lennart ville bara mysa hela tiden, la huvudet på min axel, snosade mig i håret och bara mös. Gullhästen.
 
Annars händer det inte så mycket spännande, är bara en massa plugg sittandes på en stol men när jag ska plugga Vetenskap så tror jag nog att jag kommer behöver gå runt lite för att lära mig alla olika vetenskapsmänsteorier och så vidare. Brukar funka så att jag tar två meningar och försöker lära mig de och efter ett tag börjar jag gå omkring lite för då känns det som att det fastnar bättre. 
 
Ikväll kl 19 har jag i alla fall hoppträning för Kicki så det kommer väl en uppdatering om den imorgon kanske.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress