Regn, rusk och kulingvarning
God morgon på er, vaknade upp till storm ute, regn och blåsigt, dessutom har SMHI utfärdat kulingvarning här vid kusten där vi bor. Usch. 
 
Min plan var att göra en smoothie till frukost men det kändes ju inte sådär jätte lockande med tanke på vädret ute, så jag ställde mig och kokade mannagrynsgröt istället. Tycker det är jätte tråkigt att äta frukost just nu, vet inte varför men då är det lättare att anstränga sig och göra något ordentligt för då vet jag att jag äter det jag ställt fram åtminstone. Man kan ju inte kasta bort mat när man verkligen har försökt, eller hur?
Planerna för dagen och resten av veckan är att plugga, plugga och sedan ska jag hinna klämma in några timmar i stallet däremellan åt också. Men det kommer gå bra hoppas jag, måste bara fokusera på en liten del i taget så att det inte blir för mycket på samma gång.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress