Regnig tisdag
Regnet vräker ned utanför fönstret, jag ska strax gå in i tvättstugan och vika lite tvätt i mörkret då Luleå energi byter ut en massa kablar i ett elskåp och stänger av strömmen vilken sekund som helst (och just när jag skrivit det så stängs den av). Förresten, idag fick jag äntligen den där filtallriken som jag ville ha förra veckan, fast det var inte lika gott som jag hade föreställt mig. Så kanske var lika bra att jag inte åt den då, haha. 
 
Ikväll är det hoppträning på schemat, tur att man har ett ridhus att gömma sig i, dock lär det väl vara svårt att höra om regnet fortsätter att vräka ned under kvällen också. Men man slipper åtminstone bli blöt.
 
 
lars

Hejsan långt där uppe i norr. Vad tråkigt att det regnar hos er. men ni är inte ensamma om det. Här i Sörlandet är det växlande, så det blir att smita ut mellan skurarna. PS Garderar med regnrock Ha en bra Tisdag

Isabell Hedberg

Det ser väldigt gott ut iallafall ;)
Hoppas du får en fin tisdag :)
Kram!

Svar: Haha, tur det ;) Desamma, kram
Carolina Mella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress