Tiden, vart tog du vägen?
Gud vad hela den här veckan bara har rusat förbi, och framför allt den här helgen, redan söndagkväll?
 
Fredag spenderade jag på jobbet, kaosartad från start till slut men så är det ibland antar jag. Igår, lördag, var jag funktionär på ponnytävling som vi anordnade tillsammans med Luleå ryttarförening, kul att träffa hästmänniskor och prata om sånt vi alla är intresserade av. Stora som små. Tycker det är viktigt att man känner att man trivs med klubben man tävlar för och det gör jag verkligen, även om jag inte tävlat sådär jätte mycket iår. 
 
Idag är det som sagt söndag, även om dagen snart är slut. Och vet ni vad jag har gjort idag? Jag har köpt en bil. Japp, en bil. Känns jätte konstigt men samtidigt väldigt bra, det var ingen värsting bil men den duger till att köra fram och tillbaka till stallet och till jobbet, någonting mer behöver jag inte den till. Känner mig lite vuxen nu, även om jag egentligen räknas som vuxen, men kommer väl alltid att känna mig som ett barn så länge jag bor "hemma". Haha. 
 
Hann även med en sväng på gymmet under eftermiddagen, klapp på axeln till mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress