Förbannade byggarbetare
Hade världens sämsta start på den här dagen imorse, vet inte riktigt när det började men jag vaknade vid fem tiden imorse av ett jävla liv. Inser att det är någon form av traktor som låter och det pågår hur länge som helst, till slut drar jag upp rullgardinen och ser några lampor som rör sig där ute i mörkret och dimman. Så jäkla irriterande, är det ens lagligt att arbeta två centimeter från våran tomt, den tiden på morgonen? Var så arg och trött sen när väckaren ringde vid sju. 
 
Tur som var hade jag kvällen innan bestämt vad jag skulle ha på mig, även om jag egentligen bara ville ta på mig mjukiskläder och skippa skolan. Fick bli en klänning och bara för att jag var så less drog jag på lite mascara på ögonfransarna, vilket annars aldrig händer. Måste ha slagit huvudet där när jag var upp imorse, haha. 
 
Tänkte lägga upp en bild på klänningen men såg alldeles för sur ut insåg jag just.
 
Har spenderat hela förmiddagen i skolan med föreläsning och grupparbete och nu inväntar jag att Andreas föreläsning ska sluta så att vi kan åka hem till honom. Kanske blir en sväng på Storheden och kika på en magplatta till Lennart (skyddar magen vid hoppning då hästen ibland drar upp hovarna extra mycket). Sen ikväll är det hoppträning kl 20.15 för alla andra var upptagna fram till dess, haha. 
 
Isabell Hedberg

Åh jag förstår dig, jag hade blivit tokig :(
Hoppas kvällen blir bra iallafall :)
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress