Första läppstiftet
Igår slutade vi skolan lite tidigare än planerat och jag hade hoppträning på kvällen men ingen bil, så jag och Jessica beslutade oss för att ta en lunch bara hon och jag på stan. Blev en Foccacia med currykyckling på, tycker att den är så himla god, sedan satt vi kvar där i typ en timme och pratade om allt mellan himmel och jord, var verkligen super trevligt.
Sedan hade Jessica en plan på att köpa ett läppstift så vi gick runt i lite affärer men tyckte inte att vi hittade något plus att jag vet att om man går till Make up store så får man bra hjälp, så dit promenerade vi och det slutade med att hon kom ut med inte bara ett, utan två läppstift. Dessutom blev jag lite sugen på ett när vi ändå var där så efter x antal läppstifts provningar hittade jag ett som jag gillade, så därmed har jag köpt mitt första läppstift, är det vuxenpoäng då? Haha. 
 
När vi var färdiga åkte vi till Boden och fortsatte prata där ett tag innan jag promenerade till stallet i det kyliga höstvädret.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress