Frukost
Ni vet när man ligger i sängen och funderar på vad man ska äta till frukost och bestämmer sig för något, sedan när man öppnar kylskåpet så är det slut. Det hände mig imorse, kände mig så himla less på att äta två mackor till frukost så jag tänkte ta lite fil och flingor istället. Men när jag öppnade kylskåpet fanns det inget filpaket, snyft. Blev havregrynsgröt med lingonsylt och en hårdbrödmacka på sidan om, funkar det också, även om jag var sugen på fil just idag, haha.
 
Idag är det fredag men för mig känns det inte som om det spelar någon roll vilken veckodag det är för stunden, imorgon ska jag jobba så det hade lika gärna kunna vara torsdag idag. Planen för dagen är att finslipa lite på vårt projektarbete, rapporten är just nu uppe i 16 sidor men då fattas det ungefär tre sidor också. Under eftermiddagen ska jag försöka ta mig till gymmet med Andreas, första gången på typ hundra månader. Ne men tränade ju i somras men då sprang jag ju mest utomhus.  
emma - mode- mamma

god frukost =)

ha en bra fredag
kramis

Svar: Desamma :)
Carolina Mella

lars

Min kroppshydda gillar gröt bröd med söt sylt på. Men jag har sedan i tisdags försökt attackera min hydda
Så för mig bara skinkan på ditt frukostbord. Snyft stackars mig, hehe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress