Krasch och förkylning
God morgon på er, förlåt att jag inte kikade in här någonting igår men hade fullt upp med skola och sen stallet. Varför jag inte skrev någonting igår efter ridningen var för att jag och Lennart gick omkull/kraschade igår när vi hoppade det sista hindret som ingick i banan. Men allt verkar ha gått bra, jag sprang med honom efteråt och han verkade inte halt och sedan fick jag sitta upp igen och hoppa några språng på lägre höjd för att varken han eller jag skulle bli osäker. Men det som är så bra med Lennart är att han måste ha guldfisk minne eller världens största hjärta för han var lika pigg som vanligt och jag fick till och med bromsa honom mellan hindrena. 
 
Som sagt mår vi båda bra, något skrapsår här och där och vi båda kanske är lite extra stela idag. Förutom det så har Cilla även smittat mig så jag har blivit dunderförkyld, yey. Haha. I eftermiddag ska jag i alla fall till frisören som jag har varit så taggad på tidigare, men nu när man är förkyld känns det mest jobbigt.
Bild från film därav kvalitén.
 
Solveig

Huva, usch, tur att ni inte skadade er allvarligt.
Hoppas din förkylning går fort över!
Kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress