Näsblod
God morgon på er, äntligen fredag eller vad säger ni? Jag åt just frukost, fick bli två löskokta ägg och sedan lite yoghurt efteråt. Lätt att få i sig när man inte har någon vidare matlust och när maten inte smakar något heller pågrund av att man är så täppt i näsan. Imorse när jag klev upp och snöt mig så började jag dessutom blöda näsblod, brukar alltid göra det när jag är förkyld men man förtränger det.
 
Nu ska jag snart gå och fixa mig inför dagen, har grupparbete vid tio tiden och även om min hjärna inte funkar så måste jag vara där och göra så gott jag kan. Snart hoppas jag att denna förkylning ger med sig så att jag kan börja leva livet igen. 
 
Planerna för kvällen är att umgås med Hanne, vi har inte setts på hur länge som helst, dels på grund av att hon har jobbat och sen har jag varit bortrest. Men ikväll är båda lediga så då passar vi på, tycker det är viktigt att man försöker umgås med sina vänner även om tiden inte alltid finns.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress