Regnfri måndag
Äntligen har det slutat regna, efter gårdagens oväder är jag verkligen less på regn. Tycker så synd om USA och speciellt Florida där orkanen Irma nu har dragit in, tänk att en sådan storm kan ödelägga en hel stad i värsta fall. Galet.
 
Sitter i alla fall på universitetet just nu och har ett litet lunchbreak innan dagens enda föreläsning drar igång. Har haft grupparbete på förmiddagen och jag inser verkligen hur dålig jag är på engelska, speciellt vetenskaplig. Det är ju en sak att prata engelska typ vardagligt, men en helt annan när man måste skriva en rapport på engelska och relatera det till engelska artiklar. Dessutom förstör jag typ allt genom att springa på toa och snyta mig var och varannan minut. Stackars gruppmedlemmar. Haha. 
 
Dags att återgå till snytandet och skrivandet innan vi lyssnar på lite etik och moral. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress