Morgonshopping
Var lite wild and crazy imorse om jag får kalla det så, klev nämligen upp halv sju och befann mig på stan en timme senare. Hanne frågade nämligen igår om vi inte skulle gå på "morgonshopping", ni kanske bara har hört talas som "kvällsöppet" och så vidare, men nu var det så att butikerna i stan öppnade halv åtta imorse och Hanne lovade att bjuda på frukost om jag hakade på.
 
Sagt och gjort, halv åtta mötte jag upp Hanne och vi påbörjade vår shoppingrunda. Fick med mig en foundation (visste ni att jag inte ägde en?) haha, sedan var det nära att ett par nya skor fick följa med hem men jag stoppade mig innan jag ens bad om att få prova den andra skon, istället köpte jag ett par vita skosnören till mina sneakers vars skosnören inte längre var vita. Ja, det var det, vi hann även med en frukost och avslutade med en fika, mycket mat är bra för magen ;-)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress