Ny jobbvecka
Då är jag hemma igen, kom hem till värsta ovädret igårkväll, till att börja med så var det jätte mörkt ute vilket det inte har varit sen i vintras. Sedan när vi hade satt oss i bilen, som var kall, kom regnet och även en massa blixtar på himlen, hörde dock inget mullrande. Regnet fortsatte sedan hela natten och det vräkte verkligen ned ända fram till morgonnen, nu försöker solen kika fram bakom molnen men värmen som vi hade förra veckan verkar vara som bortblåst nu.
 
Just nu sitter jag med Cilla i köket och hon kollar på vloggar och jag bloggar, haha. Senare i eftermiddag ska jag bege mig mot jobbet och hoppas på att regnet håller sig borta resten av dagen, blir så tråkigt om det ska regna för då kommer det inga kunder och dagen blir jätte lång. Väntar även med spänning på Andreas "vlog" från helgen, jag filmar ju alla klipp och har även gjort några filmer åt honom men förra tävlingen och även denna har han fått klippa ihop den själv eftersom att jag jobbar och han vanligtvis har haft mer tid än mig att sitta ned i lugn och ro vid datorn. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress