Sconesfrukost och en cappuccino senare
God förmiddag på er, ibland känns det verkligen som att tiden springer förbi såhär innan lunch, tycker inte ni också det? Och sen går eftermiddagen i snigelfart. 
 
Jag har just ätit scones till frukost tillsammans med Jossan som var snäll och bakade imorse och nu sitter jag här med en cappuccino och håller på att kolla på lite saker inför gokarttävlingen som vi har nästa helg. Man förstår nog inte hur mycket ideellt arbete som ligger bakom en tävling, allt ska till en början planeras och sedan när det väl kommer till kritan känns det nästan som att man har tagit på sig för mycket. Men nu har jag i alla fall börjat bocka av en del på min lista samtidigt som de mer viktiga pusselbitarna ännu inte har fallit på plats. Var sak har sin tid, bara det att tiden börjar rinna iväg från mig - som vanligt. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress