Man måste börja någonstans
Thailand närmar sig med stora steg och jag har en dag kvar i skolan innan jag enbart kan fokusera på det. Även fast jag har en rapport att skriva på lite då och då, men inget mer i skolan före jul förutom redovisningen imorrn då. 
 
Jag har i alla fall börjat packa, eller jag har hjälpt Andreas att packa lite hemma hos han och typ städat ur min egna neccessär, men man måste börja nånstans eller hur?
 
Ska ta och tvätta upp lite kläder också som har legat i garderoben sedan i somras och vissa ännu längre. Dom får som en liten konstig lukt när dom har legat instängda för länge tycker jag. Så kanske dags att göra lite sån nytta nu ett tag innan jag ska bege mig mot jobbet senare i eftermiddag!
 
Igår hade vi släktkalas för Cilla som fyller år på onsdag
Det blev det en sen middag så vi tog lite anti pasto till förrätt
Angelica Wåhlin

Skönt att du snart är ledig :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress