Popcorn gör människor lyckligare, i alla fall min lillasyster
God morgon på er, sista dagen i Sverige för detta år om allt går som planerat.
Så nu sitter jag här vi köksbordet, har ätit frukost och druckit en kopp kaffe och bara tagit det lugnt, men nu däremot måste jag ta och packa det sista. Har verkligen varit fullrulle de senaste dagarna. Igår hade jag hela förmiddagen full med tvättmaskin, strykande och plugg innan jag for till Gio under eftermiddagen och red han en sista gång. Det gick helt okej, han är ju lite lat och stel av sig ibland och igår var han till och med springig i början, får se om hans ägare behöver nå mer hjälp sen i framtiden, de här sista veckorna har bara varit för att hennes andra medryttare har varit sjuka/bortresta. 
 
Igår var det dessutom Cillas födelsedag, hon fick en popcornmaskin av mig och Jossan i present och ni skulle ha sett hur lycklig hon blev. Jag filmade allt så den som har instagram kan gå in och kika på min story (carolinamellaa) eller om det kanske går att kika in på denna länk → https://www.instagram.com/stories/carolinamellaa/ 
 
 
Cilla hade önskat pizza på Taverna Gusto till middag så det fick det bli, och en kula av deras hemmagjorda glass blev det också! Mums
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress