Jämfota galopp
Lennart var som väntat en aningen taggad, dock kontrollerbar och var bara i luften en gång och jag satt kvar. Dock ville han gärna landa i korsgalopp och hålla på byta galopp om vartannat och var väldigt hög i nacken och hoppade inte igenom med hela kroppen som han gjorde för två veckor sedan. Men så är det när det är kallt ute. Han kastar sig gärna över hindret och galopperar jämfota känns det som. Trots detta fick vi i alla fall till avstånden någorlunda bra och i slutet fick vi faktiskt en väldigt bra runda, synd bara att det tar hundra språng att få fyra bra för att det är kallt ute. 
 
Sen har jag som sagt inte den bästa dagen heller, som att jag har ångest eller något, tryck över bröstet och svårt att andas, tårar som trycker på så fort jag tänker på hur jag känner mig. En dålig dag helt enkelt... Hoppas på att kunna somna snart och vakna upp gladare imorgon!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress