Kallare tisdag - piggare häst?
Tom på energi, det är vad jag är, känner mig inte alls motiverad till att göra någonting överhuvudtaget. Var som att all energi bara försvann här efter lunch... Har i alla fall fått en hel del gjort idag, en enkät på nio frågor har jag och min grupp skapat och sedan gjorde jag och Jessica klart en labbrapport som i och för sig inte ska in förrän om ett bra tag men jag gillar att göra bort saker som jag kan få bort. En tvättmaskin har även blivit ren innan jag satte mig för att göra den sista quizen i statistik kursen, så nu kan jag bara fokusera framåt mot laborationer, seminarium och tentor. Nästan så att jag tänkte att jag var klar med kursen där ett tag, haha. Men icke det. Eftermiddagen har spenderats med en kopp te och lite plugg.
 
Ikväll är det hoppträning på schemat, inte hoppat på två veckor nu så vi får se hur Lennart ser på det, dessutom är det mycket kallare ute än igår vilket förmodligen kommer innebära att han är lite laddad. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress