Morgonrock på universitetet?
God morgon på er, vissa har kanske varit vaken i flera timmar medan andra inte ens har vaknat ännu. Jag har just ätit frukost och ska börja fixa till mig lite eftersom att jag har en föreläsning om drygt en timme och man kan inte åka till universitetet i morgonrock om man nu inte vill bli utstirrad ;-)
 
Helgen spenderade jag hemma hos Andreas, vi inledde den med att åka längdskidor, galet jag vet men kände inte för att åka till gymmet och träna plus att det var ganska varmt ute. Så det blev lite längskidor, 6km faktiskt för min del utan glid medan Andreas brände på i 9km. I lördags for vi en sväng till Älvsbyn för att Jessica skulle ta emot en hedersgåva från Övre Norra Bilsportförbundet för sitt guld i somras i karting, sedan försvann som resten av dagen och helgen för igår (söndag) jobbade jag.
Planerna för den här dagen är föreläsning och sedan ska jag hem, byta om och bege mig mot stallet och Lennart, yey. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress