Smoothie bowl
God morgon på er, tisdag och längdskidor på tv idag, dessutom är det fettisdag idag vilket innebär att man får äta semlor. Tror att Andreas skulle köpa semlor och komma förbi här vid lunch och se finalerna i sprinten tillsammans med mig, just nu är det kval inför sprinten som gäller.
 
Annars står det bara plugg på schemat idag, får se om jag tar mig ut på en promenad senare i eftermiddag också. 
 
Imorse testade jag att göra en smoothie bowl till frukost, dock misslyckades jag nog lite då den blev ganska så lös så att allt ovanpå sjönk ned, men gott var det i alla fall. Gjorde på jordgubbar, kiwi och banan innan jag toppade det med kiwi, hallon och kokosflingor, mums.
 
 
Angelica Wåhlin

Ser otroligt gott!

Svar: Det var godare än jag förväntat mig! :)
Carolina Mella

Wanderlust by Jona

Det såg i alla fall magiskt gott ut! :D

Svar: Jo, det var väldigt gott!
Carolina Mella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress