Bättre...
...sent än aldrig säger man väl. 
 
Jag har egentligen inte haft fullt upp varje dag men har haft en hel del att göra ändå i veckan och inte haft tiden att sätta mig ned vid datorn och uppdatera er om vad som händer i mitt liv.
(null)
I måndags var vi iallafall på Alcatraz och körde hyrkart, jag kom sist, haha. Ne men det var roligt, mindre roligt att de ställt ned varvtalen så att de inte gick lika fort som senast. Eller mig spelade det ingen roll för egentligen, men för alla andra som var intresserade av att slå banrekordet var det inte så roligt.
(null)
Sedan fyllde jag år i tisdag och bjöd med Jessica ut på stan där hon bjöd på lunch. Foccacia med currykyckling på, det funkar alltid och är en favorit hos mig på Mat & Prat.
(null)
Och även om vi var ut och firade mig i lördags där jag fick välja restaurang, ville jag även ha pasta på min födelsedag. Så gott. Fick även presenter av Andreas och hans familj, blev ett par fleecefodrade ridbyxor (perfekt på vintern) som jag redan har hunnit rida i två gånger och de är så varmt och skönt i rumpan, men det rekommenderas ändå att man har långkalsonger under när det är över tio minus ute. 
(null)
Av moster fick jag hembakat fröknäcke, ett nytt grönt te med smak av jordgubb, hallon, blåbär, ja lite allt möjligt men riktigt gott är det. Här har jag skippat smöret och tagit Philadelphia ost istället, riktigt smakrikt knäckebröd. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress