Kall eftermiddag i stallet
Sen så blev det vinter på riktigt igen, uppemot minus 20 grader visade termometern när jag begav mig mot stallet i eftermiddags. Men det gick ändå bra att rida, skulle haft mina fleecelångkalsonger men de hade jag inte packat med mig till Andreas så jag fick klara mig med vanliga. Jossan i stallet red innan mig och lämnade kvar några sockerbitar på mittvolten så jag jobabde lite med dem ett tag. Dock satt han fast väldigt mycket i vänster varv, försökte ställa igenom men han vek som bara huvudet och valde då att jobba på volt utan små hinder. Något som lönade sig och han slappnade slutligen av, inte perfekt men ändå bättre, vet inte varför han gör så men det kan vara så att han försöker smita genom att trycka ut bogen istället. Vi får helt enkelt jobba vidare med det nu i vinter. Annars var han fin och inte alls så pigg som jag trodde att han skulle vara, men imorrn är det dags för årets första hoppträning för Kicki, blir spännande att se vad han hittar på då. 
Tror inte att Lennart var så taggad på att gå ut i hagen igen, stackarn
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress