Kallare torsdag och uppdaterad garderob
Tror att man har blivit lite bortskämd när det har varit så varmt ute, temperaturen har legat kring fem minusgrader vilket jag anser är alldeles perfekt. Nu är det uppemot minus 15 och en aningen kallt enligt mig. 
 
Förmiddagen spenderade jag själv här hemma medan resten av familjen antingen var på jobbet eller stan, nu under eftermiddagen var jag och mamma på storheden en sväng. Enligt Hööks hemsida fanns magplattan inne i rätt längd nu, men då var skinnet i ljusbrunt istället för mörkbrunt så det blev ingen denna gång heller. Istället blev det ett träningsschabrak som var på rea och ett par tjocka tumhandskar som jag kan ha nu under vintern när jag rider ut i skogen och är ute. Denna gång blir det dock ett schabrak in och ett ut, då mitt bruna lamicell schabrak har tappat passformen.
Resten av dagen tänkte jag spendera framför plugget, försöker att nöta så mycket det bara går nu så att det fastnar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress