Slutspurt varvat med skidor
God morgon på er, två pluggdagar kvar innan det är dags för tenta, eller man kan kanske säga 2,5 eftersom att tentan skrivs under eftermiddagen/kvällen (15-19). Men jag kämpar på, varvat med att kolla på Tour de ski, idag ska jag även åka till Lennart en sväng och rida honom. 
 
Så det är fullt upp här i mitt liv, därför händer det inte så mycket annat som man kan skriva om här heller då varje dag bara ser likadan ut, men så är det ibland. Något som jag ser framemot är att vi åker till Göteborg om 2veckor för att gå på Bilsportsgalan, plus att Jessica ska hämta ut sin medalj från SM. Skönt att komma bort och göra något annat för en stund, dessutom fyller jag år den veckan men det är väl inte så speciellt längre, haha. 
 
Nu ska jag gå och hämta ett glas vatten och sedan sätta igång med dagens plugg, hoppas ni har haft en bra helg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress