Morgonrutin
Har ni samma morgonrutin på sommaren som resten av året? För det har inte jag, speciellt inte nu när det har varit så himla varmt ute de senaste veckorna. Sen under sommaren så är ju hela familjen hemma även under veckorna och inte bara under helgerna vilket gör att man gärna umgås med dem också. 
 
När det är skola och jag börjar lite senare brukar jag äta frukost och läsa tidningen innan jag sätter mig med en kopp kaffe framför datorn och läser lite bloggar i lugn och ro. Tycker det är ett mysigt sätt att starta dagen på och man får ta allt i sin egna takt. Men tycker även det är mysigt nu på sommaren att sitta och äta frukost med hela familjen. 
 
Det finns ju personer som gärna tränar det första de gör på morgonen men min kropp funkar inte riktigt så, det enda jag kan göra på morgonen är i så fall att rida och då tar det något varv innan kroppen har kommit igång. Men det kanske är en vanesak i sig också, vem vet. Vanligtvis tränar jag gärna efter lunchtid för då är kroppen igång.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress