Kan väder ha beslutsångest?
Regn varvat med sol, ibland kan man verkligen undra om vädret har svårt att bestämma sig vad det ska vara. Ena stunden vräker regnet ned utanför fönstret och i nästa är det strålande sol och fåglarna kvittrat. 
 
Sitter och pillrar på schemat för hyrkarten under juli månad, en hel del pusslande blir det och tiden bara rinner iväg när man sitter och räknar och försöker göra allt så bra som möjligt. Förstår dom som behöver göra schema för en massa andra jobb att det är svårt... Men det måste göras det också, även om det är det mindre roliga med det här jobbet. 
 
Var på gymmet en sväng med Andreas tidigare idag, körde bara lite lätt men vågade inte springa eller så då jag haft ont i knäet till och från nu i en vecka. Annars föredrar jag faktiskt att fara ut och springa här hemma istället för att transportera mig in till gymmet (lat?). Andreas var dock väldigt trött och otaggad på att träna, vilket aldrig tidigare har hänt, oftast är det jag som ligger där på mattan och inte orkar göra något men idag var det faktiskt han. Det enda jag kände var hunger, blir oftast väldigt hungrig av att träna och då menar jag jätte hungrig vilket kan bli lite jobbigt. 
 
Nu måste jag ta och göra lite nytta här i hemmet, tömma disken, baka och sånt där annat vardagsgöra.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress