Student, race och allt däremellan
Varför går tiden så himla fort? Helt plötsligt har en hel vecka gått och det återstår bara söndag och jag har knappt hunnit blinka.
 
Jossan har tagit studenten, när blev hon så stor egentligen? Nyss var hon ju så himla liten, till och med kortare än mig och hade super långa ben när hon sprang där på fotbollsplanen. Nu är hon lång, snygg och en fantastisk fotbollsspelare om ni ville veta. Hur som helst är jag super stolt över henne och var hon har presterat under dessa tre år på gymnasiet.
Har hunnit åka genom typ hela Sverige känns det som, ne men flög till Göteborg efter lunchtid i fredags och tog sedan bussen till Jönköping och tåget till Värnamo. Det är nämligen race-helg för Andreas och Jessica i Anderstorp i helgen så där har jag spenderat min lördag och kommer att spendera min söndag, haha. Dock har de lovat regn imorrn men har vi tur så kanske vi får ett torrt race åtminstone, men man vet aldrig med vädret nuförtiden.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress