Utvilad och redo för sommaren
Ännu en racehelg är över och jag tror att den tog ordentligt på krafterna för vi kom hem vid halv ett inatt och sen vaknade jag inte förrän halv elva imorse. Kommer inte ihåg sist jag sov så länge, haha. 
 
Men nu är jag hemma efter en väldigt händelserik och nervös helg, vet inte varför men jag blir till och med nervös när det är kval. Tror det beror på att det alltid händer något då, för även denna gång var det en som körde av så att det blev säkerhetsbil i x antal minuter och sedan hade man bara typ två varv på sig att få en tid. Och inte nog med att kvalet blev lite konstigt, igår (söndag) var det regn på morgonens warm-up, men just innan racet torkade det upp och när bilarna går i mål börjar det regna igen. Det regnade inte heller lite, utan himlen verkligen öppnade sig och det regnet öste ned i några minuter. Men sen innan sista racet så torkade det upp igen och började inte regna förrän vi åkte mot flygplatsen. 
 
Andreas tog i alla fall sina första poäng i mästerskapet och blev även bästa junior i andra racet så han fick kliva upp på pallen med de andra som kom 1:a, 2:a och 3:a. Så det var roligt för honom.
 
Jessica kämpade på och körde upp sig sex placeringar i båda racen så det var också roligt!
 
Nu blir det uppehåll med racing i tre veckor och däremellan ska vi fira midsommar och så får vi se om jag åker ned på gokart SM något. Blev lite kaos då allt krockar, men vi får helt enkelt se vad som händer framöver! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress