Crossfit
Har hunnit med en hel del idag faktiskt, började dagen med att hänga tvätt eftersom att mamma hade kört igång en tvättmaskin innan hon åkte till jobbet för det var något hon behövde tvätta. Sedan tömde jag garaget på all retur som skulle till återvinningen innan jag satte mig i bilen och gasade till jobbet, något minut senare än planerat. Avverkade ynka tre timmar på jobbet innan jag åkte och tömde bilen på återvinningen och for hem och åt lite mellis eller vad vi nu ska kalla det, klockan var kring tre när jag fick i mig något i magen.
 
Kom då på att jag var tvungen att städa hela köket men hade egentligen ingen energi till det så gjorde mig en kopp kaffe för att piggna till lite. Vet dock inte om det hjälpte speciellt mycket egentligen, men det blev då mer städa, åtminstone för stunden. Kan ni känna så ibland? Att man plockar och plockar men det händer inte så mycket, kanske för att man plockar där det inte syns? Aja, gjorde ett försök i alla fall, helt plötsligt var klockan efter fyra och det var dags att bege sig mot stan för  middag och personalmöte, detta avslutades sedan med ett crossfit pass med alla kollegor. Sååå jobbigt. Kände mig som den mest otränade människan i världen, gud vad arg jag blir på mig själv när jag inte orkar något. Fick dock världens magknip när vi var klara, min mage klarar typ inte av att träna hårt... Nu ligger jag i alla fall i sängen och tänkte sova, klockan är jätte mycket men kom hem just före elva så inte så mcyekt att göra åt saken.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress