Fortkörningsböter?
Lördag, och återigen har snart en hel vecka passerat, dock har jag faktiskt hunnit med det som jag planerat för men känns ändå som att det här året har en hastighet som borde få fortkörningsböter. Är det bara jag som känner så? Tänk att vi snart är inne på vecka tio, alltså har vi upplevt en femtedel av detta år, herregud. 
 
Nu sitter jag i alla fall hemma hos Andreas, har pluggat lite under förmiddagen, skjutsade Cilla till tåget imorse då hon skulle till Riksgränsen och åka skidor med hennes bästa kompis och hennes familj. De har ju sportlov till veckan så de passade på att åka upp dit, på onsdag åker hon till Italien för karriärens första internationella tävling, spännande. Annars har vi varvat med att kolla skidor och rallycross, mycket sport tittande men det är roligt och jag försöker ta in så mycket som möjligt av rallycrossen för att kunna hjälpa Andreas och Jessica i deras utveckling som förare. Jag tror att motorsporten är lik ridningen i det sättet, man blir aldrig full lärd, det kommer alltid finnas något nytt att lära sig vilket gör det till två intressanta och roliga sporter. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress