När dygnet har för få timmar
Onsdag och en sån där dag då det känns som att dygnet har för få timmar och ändå prioriterar man att göra det man mår bra av, visst får man göra det ibland?
 
Började med att spendera fyra timmar framför en dataskärm på universitetet, utan att ens gå på toa, vad hände där liksom? Men laborationen blev till slut klar och nu ska vi bara skriva en rapport innan vi kan skicka in den på måndag, skönt. Kom hem en aningen senare än planerat och kastade i mig lite lunch ute på altanen i tio minuter innan jag hoppade i ridkläderna och gasade till stallet. Konstaterade även att den enda nackdelen med min lilla röda fara (bil) → ingen AC. Haha. Men folk har klagat över värre saker så jag överlever.
 
Lennart fick hoppa lite i världens varmaste ridhus, men det var nog ändå välbehövligt att få några språng i kroppen. Känna av att det fortfarande finns där trots att vi inte har tränat ordentligt på ett tag, men hoppa det kan han i alla fall.
 
Nu ska jag borra ned huvudet i statistikplugg innan jag ska bege mig mot fotbollsplanen för att kolla årets första fotbollsmatch med mamma!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress