Premiär på utebanan
Som vanlig rusar tiden förbi och ibland känner jag inte riktigt att det finns något roligt att skriva om kl 23 en tisdagkväll, även om jag varit i stallet hela kvällen. Därav väntade jag med att skriva fram till nu.
 
Gårdagen spenderades framför plugget, jag kanske förstod mer än vad jag trodde att jag skulle göra så jag känner mig inte helt blåst även om det är en lång väg kvar. Bara jobbigt att det finns tre-fyra olika formler för samma typ av uppgift och man måste lära sig att hitta rätt...
Kvällen spenderade jag hos Lennart, hade kvällsjour så åkte dit på kvällen istället för under dagen som jag oftast annars gör. Karro och Elisabeth var i stallet och red ett pass på utebanan så vi gjorde de sällskap även om vi kanske hade behövt ta något språng inne i ridhuset egentligen. Men det var roligt att rida med andra för en gångs skull och inte bara rida själv i ridhuset. 
 
Idag har jag pluggat lite på morgonen och sen for jag och jobbade tre timmar, vilket kändes alldeles lagomt även om det inte är så länge. Var en del folk men när alla vet vad man ska göra så går det bra! Planen för resten av dagen är plugg, plugg och ännu mer plugg och förhoppningsvi lär jag mig något nytt denna kväll!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress