Söndag
Om en och en halv timme är det en ny vecka, vilket betyder att det är en vecka kvar tills den första av två tentor ska skrivas. Det kan hända att jag har gjort alldeles för mycket annat än att plugga just i helgen, men får försöka ta igen det nu i veckan, har ändå börjat förstå mig på ett och annat, förhoppningsvis?
 
Igår följde jag med mamma, moster och mormor upp till mammas avlidne mosters hus där vi krattade, grät en skvätt och bar en himla massa sopsäckar med kläder, löv och lite annat smått och gott. Det kan även hända att jag och mamma är släkt, eller vad tror ni om ni kollar på dessa bilder? Mamma till vänster och jag till höger ;-)
(null)

 

Jessica

Hahaha.... har ju sagt att Du är en klon av mig... <3

Anonym

Ja du otroligt lik din mamma. Eida visste inte vem som var vem. Jag visade inte texten,utan hon fick gissa.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress