Affärsidé och vinglas
Huvudvärken försvann aldrig riktigt och övergick till ett illamående nu ikväll, så i hopp om att åtminstone illamående skulle försvinna försökte jag äta lite kvällsfika. Ibland blir jag illamående när jag är hungrig utan att jag känner mig hungirg, om ni förstår vad jag menar, men huvudvärken är kvar. Kommer bli galen om den inte har försvunnit när jag vaknar upp imorgon, dessutom har jag en del på agendan, grupparbete på universitetet från 9 till 16. En affärsidé ska skrivas med allt från idé till en grundlig omvärldsanalys. 
 
Men till något roligare så har jag hittat några vinglas som jag fattat tycke för, många gillar ju ittala's serie men jag tycker att foten och själva "benet" är för tjockt och därför föll denna serie mig mer i smaken. Den är lite kantig men ändå smalare, vilket jag gillade! 
Märket är Spiegelau och serien heter Style 
 
Angelica Wåhlin

Hoppas huvudvärken har gett sig!

Svar: Tack, den gav faktiskt med sig idag under förmiddagen!
Carolina Mella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress