Hem och vända
God kväll, vilken vecka det hittills har varit, känns som att den har gått hur fort som helst. Kom hem från England på måndag morgon, Andreas kom tvåa i första racet och fyra i andra och slutade därmed på en tredje plats i mästerskapet. Så duktig. Jessica slutade just efter på en fjärde plats! 
 
Men i alla fall nu har jag varit hem och vänt om man kan kalla det så, packat om väskan och haft lite smått panik över mina klädval. För imorgon åker vi nämligen till Barcelona! Sista racet för detta år och "mina" förare ska göra ett inhopp i finalen av TCR Europe som det kallas. Eftersom det är final är det även ett stort party för alla inplanerade på söndag, därav min panik över kläder. Var nämligen på stan med Jossan och Jessica efter skolan idag för att jag tyckte inte att jag hade något att ha på mig, så jag köpte en blazer för det var det bästa jag hitta men det slutade med att när jag kom hem så var min vanliga kavaj snyggare så det får bli den och en vit topp under. Haha. Tur att man kan lämna tillbaka saker. 
 
Har i alla fall krupit ned under täcket, ska väl varva ned lite och försöka tänka efter om jag har glömt något, förra helgen glömde jag hårborsten, haha. 
 
Under mina dagar hemma har jag i alla fall hunnit med en promenad med mamma och Sansa i måndagens fina höstväder, sedan har det tjatats om blåbärspaj i över en vecka så jag hoppas att de blev nöjda ;-) Har dessutom hunnit med att göra två redovisningar så nu är det tentaperiod som står näst på tur!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress