Fredag och ledig helg
Äntligen en ledig helg på schemat, jag klagar inte över att ha saker inplanerade men denna sommar har verkligen gått i 200. Fullt med jobb, racing och gokart. Men nu är hösten här och jag inledde den med att ta tag i min dåliga hy genom att göra ett besök hos Spa of Sweden i Luleå. Började med en konsultation där hon insåg att jag är väldigt torr, åtminstone det yttersta lagret, så jag köpte med mig allt från rengöring, till ansiktsvatten och en ansiktskräm. Så himla bra och proffsig service där så jag rekommenderar alla att gå dit!
(null)
Kan redan idag (dagen efter) se att huden har fått mer naturligt glow och känner mig inte alls lika torr.

Senare under kvällen skålade vi innan vi åt en gudomlig middag med löjroms toast till förrätt och lammracks med sötpotatis pommes till varmrätt.
(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress