Full - tom - full
Äntligen fredag och helgen närmar sig med stormsteg! Inte för att jag har något spännande planerat direkt, ska jobba söndagkväll och fram tills dess ska jag nog bara försöka ta det lugnt. 
 
Lyckades ta mig till gymmet för första gången på alldeles för många månader i onsdags, det gick bra, bara det att jag hade ätit aioli innan så när kroppen och magen kände jag bara vitlökssmak och lukt. Haha, usch. När jag ändå kände att jag behöver röra på kroppen så har vi två megastora högar med jord på gården som ska skottas ut lite här och där så jag skottade och gick med x antal skottkärror igår efter skolan. Vilket känns i ryggen idag, ajaj, men tror bara att det är träningsvärk så ska väl försöka ta det lite lugnt och kanske inte skotta lika mycket de närmsta dagarna.
 
Idag har jag inga föreläsningar planerade, men är redan i full gång med att tvätta kläder (inne på andra maskinen nu), när stora delar av familjen kom hem i måndags fylldes tvättkorgarna och när jag börjat tvätta så fylldes de igen, haha. Typiskt när det gäller vår familj. Kommer ihåg när man var liten och mamma var den som tvättade och så hade hon just tvättat en specifik färg, då kom vi barn med en hel famn av just den färgen. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress