Höstig onsdag
Onsdag, regn och rusk toppat med lite marknadsföringsplugg på engelska - vad mer kan man begära? Jo att man har fått kramas lite med mormor och prata om livets stora frågor för tillfället. Tur att hon är klok den kvinnan, jag älskar dig mommo. 
 
Annars då, drack just en kopp kaffe - dock såg det inte lika trevligt ut som på bilden här nedan eftersom att det är väldigt höstigt ute - grått och tråkigt. Gillar verkligen inte hösten. 
 
Igår åkte alla förutom jag och Jossan ned mot Kristianstad där Cilla ska köra sitt första VM, så innan de for iväg där efter lunch åt vi alla sushi tillsammans. Det roliga var dock att jag höll på att hungra ihjäl så jag hade gjort en stor portion med tortellini till lunch och sen tio minuter senare ringde Jossan och sa "Ät inte, jag har köpt sushi". Haha.
 
SOLVEIG

Jag är så otroligt tacksam för att jag får ta del av både skratt o gråt.
Kram!💖💖

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress