När man bara hör på ena örat
När sommaren blir till höst och lov blir till skola, ja då vet man att allt är i sin ordning.
 
Jag har nu påbörjat tredje året på Civilekonomprogrammet, två år kvar innan jag ska veta vad jag vill göra resten av livet. Haha. Känns så nära men samtidigt så långt borta. 
 
Sommarlovets sista helg spenderade jag i Göteborg på gokarttävling, och denna gång var det inte bara Cilla som körde utan även Andreas. Han slog dessutom till med en andra plats i nordens största tävling efter att inte ha tävlat på två år, den ni. 
Inga små pokaler men antar att det heter Göteborgs Stora Pris av en anledning ;-)
 
Annars har jag dragit på mig världens förkylning och går omkring med lock i ena örat, väldigt irriterande. Var dessutom hos frisören en sväng idag och klippte av några centimeter samt snyggade till färgen en aningen, skönt att känna sig lite fräsch nu när det vardagliga livet med skola drar igång på allvar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress