Det sitter aldrig fel
God morgon på er, här i norr fortsätter snön att falla från himlen och man ska väl vara glad så länge det varar för efter lunch sägs det att det ska bli plusgrader. Har varit vaken ett bra tag men det är först nu som jag riktigt känner att det är dags att starta den här dagen på riktigt och vad passar inte bättre än en kopp kaffe då?
 
Idag är det alla ♥ dag men egentligen är det som vilken dag som helst vad gäller pluggmässigt eftersom att jag har väldigt mycket att skriva om på vårt grupparbete som ska in nästa vecka. Känns som att jag skriver om en sak men då inser jag senare att det är hur mycket mer som helst som måste skrivas om så jag kommer som ingen vart men så kan det vara ibland. Sen innan lunch måste jag gå ut och skotta av pooltaket så att snön inte blir för tung sen när det blir varmare ute, på dagens lista står även att tvätta av sminkborstarna inför helgens gala så de är rena och fräscha. Viktigt att man gör det lite då och då eftersom det samlas så himla mycket bakterier i dessa borstar.
 
Som avslutning på denna dag tänkte jag och Andreas gå ut och äta lite kinamat tillsammans, bara mysa och inte göra något märkvärdigt egentligen. Det behövs inte så mycket mer, man ska ju försöka visa sin kärlek varje dag men en enkel middag på tu man hand sitter aldrig fel.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress