Måndagkväll
Måndag och varför fortsätter 2019 att bara springa förbi? Känns som att jag nyss kom hem från Thailand och nu helt plötsligt är det mitten av februari och jag vet knappt vad jag ska göra om dagarna. Därav blir dagarna lite ostrukturerade, tror jag måste börja göra ett schema för varje dag så att jag inte glömmer bort något arbete som måste fixas med. Dessutom lyckas jag klämma in lite jobb och stall däremellan men sen ska man ju hinna andas också och reflektera över allt. Lättare sagt än gjort. 
 
Helgen som var, var dessutom den första helgen på ett bra tag som jag knappt gjorde någonting vilket var väldigt skönt. Ibland blir det lite mycket med festligheter varje helg, förstår inte folk som kan gå ut på krogen var och varannan helg. Jag är ju helt slut efter två helger i rad i långklänning. Blir ytterligare en nu till helgen då jag ska på Bodens Näringslivsgala tillsammans med Andreas och hans familj. Ingen rast och ingen ro att ligga på topp. 
 
Imorrn kan vi förhoppningsvis bocka av en rapport för denna vecka, men för att kunna göra det krävs det några timmars jobb först.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress