Galaklänningar
När man faller för en klänning, som förmodligen inte ens passar ens kroppstyp, men man kan inte sluta tänka på den, ja då måste man prova den för att sedan kunna glömma den. Även om det innebär att det tar en vecka innan den är här.
 
Men jag ska på Svenska Bilsportsgalan om två veckor och till den galan tänkte jag ha en klänning som jag hade för två år sedan. En vinröd långklänning i spets, med urringning i ryggen (säger man så?). 
Helgen efter är det gala i England och där brukar man tydligen vara väldigt uppklädd vad jag har fått höra så vi får se om klänningen jag har beställt passar, annars har jag en annan klänning här hemma men det lutar nog mer åt att jag kanske lånar klänningen som Cilla ska ha på Bilsportsgalan. 
 
Mycket klänning-snack här, men det är kul att få klä upp sig och känna sig lite extra fin för en kväll! Ni kan få en bild på Cillas klänning så länge ;-)
 
Solveig

Så snygg! Passar till båda två!

Angelica Wåhlin

Det var ju en jättefin klänning! Hoppas den passar bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress