Vaken före tuppen
God morgon på er, egentligen känns det som att halva dagen redan har gått då jag har varit vaken i över fyra timmar och klockan är bara tio. Dessutom vaknade jag vrålhungrig och ville inte börja stöka med det så jag låg i sängen i två timmar innan jag klev upp och åt en frukt och väntade ytterligare en timme innan jag ställde mig och stekte bananplättar. 
 
I Thailand åt jag belgiska våfflor väldigt ofta men det smakar egentligen inte sådär jätte mycket i sig utan det är tillbehören som smakar. Däremot smakar bananplättar mer och är en aningen sötare också, men för att göra det ännu godare brukar jag ta sirap till, haha, inte det nyttigaste kanske men väldigt gott.
 
Jag har just druckit en kopp kaffe och ska väl försöka ta tag i den här dagen snart, ska nog börja med en promenad med hunden för att väcka kroppen till liv ännu mer. Termometern visar dessutom bara minus fyra grader så det kan inte vara alltför kallt ute!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress